Asiakaspalvelutilanteet terveydenhuollossa

Julkaistu 11.10.2017 • Päivitetty 16.11.2022

Asiat eivät aina mene ihan nappiin, mutta ammattitaitoinen asiakaspalvelija ottaa vaikeankin tilanteen haltuun!

Kurssilla käsitellään asiakkaan palvelupolkua ja sen eri vaiheita asiakkaan ja asiakaspalvelijan näkökulmasta. Koulutus auttaa ymmärtämään asiakaspalvelun merkitystä työyksikön näkökulmasta ja antaa vinkkejä haastaviinkin asiakaspalvelutilanteisiin.

Kurssi on toinen osa koulutuskokonaisuutta, johon kuuluu yhteensä kolme kurssia ja lopputesti.

Verkkokoulutus on toteutettu yhteistyössä Qreformin ja Suomen Asiakaspalvelusertifioinnin kanssa. Koulutus pohjautuu Asiakaspalvelupassi®- ja Parhaan Palvelun Talo -koulutussisältöihin.

Tekijät

Erikoissairaanhoitaja Nina Lyly toimii aluejohtajana Lääkärikeskus Aava Oy:ssä.

Terveydenhoitaja Katri Patronen toimii Terveyden edistämisen asiantuntijana Järvenpään kaupungin Sosiaali- ja terveyspalveluissa.

Sairaanhoitaja (AMK) Minna Pellikka työskentelee Kustannus Oy Duodecimissa, Kansalaisten sähköisissä palveluissa toimitussihteerinä.

Ei käyttöoikeutta sisältöön

Oppimateriaali

Verkkokurssi

Laajuus

20 minuuttia

Kohderyhmä

Kaikki terveydenhuollon työntekijät

Arviot

/ 16196 arviota
Hyvä kurssi, kannattaa suorittaa, antaa vinkkejä jokapäiväisiin tilanteisiin.
Mukavaa kertausta siitä, että miksi tässä ollaankaan kahdeksasta neljään, asiakkaiden/potilaiden vuoksi!
Kurssi antoi varmuutta omaan toimintaan tietyissä tilanteissa!